Оплата, доставка та повернення

Оплата замовлення

Ми хочемо бути зручними для Вас, а тому пропонуємо оплату кількома способами:

  • Безготівкова оплата. Оплата за безготівковим розрахунком доступна для юридичних осіб. Для підтвердження замовлення покупцеві електронним листом направляється рахунок-фактура на оплату. Для оформлення рахунку-фактури для юридичних осіб потрібне надання сканованої копії реєстраційного документу (в якій вказано юридичну назву компанії та юридичну адресу), яку необхідно відправити електронною поштою на адресу globalclimate@ukr.net.
  • Готівкова оплата при отриманні товару чи послуги (по Києву, Київській області, м. Чернігів, м. Черкаси, м. Прилуки, Біла Церква, м. Ічня, м. Ніжин)
  • Переказавши кошти на карту ПриватБанку через термінал самообслуговування Приватбанку або через мобільний додаток.
  • Переказати кошти за допомогою карток Visa або MasterCard.

* -- комісію за переказ коштів оплачує покупець (згідно тарифів банка відправника).

Умови доставки товару

 ВАЖЛИВО! Доставка по Києву безкоштовна до під’їзду.

Вартість підйому без ліфта 20 грн./поверх.

Доставка  товару по Києву, Київській області, м. Чернігів, м. Черкаси, м. Прилуки, Біла Церква, м. Ічня, м. Ніжин здійснюється кур’єром компанії Global Climate у робочі дні з 10:00 до 19:00, субота з 10:00 до 16:00. Наш менеджер обов’язково узгодить з Вами місце і час доставки. У момент отримання товару перевірте, будь ласка, своє замовлення.

Доставка  товару по Україні здійснюється перевізником «Нова Пошта» та «Інтайм» на відділення в Вашому місті, яке приймає вантаж більше 30 кг. Вартість доставки товару здійснюється за тарифами компанії перевізника.

 

Умови повернення товару

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" кожний клієнт, який здійснив покупку побутового зволожувача повітря, теплового насоса, кондиціонера або іншої продукції на офіційному сайті globalclimate.in.ua, має можливість скористатися умовами повернення товару.

Повернення товарів

Згідно закону "Про захист прав споживачів" повернення та обмін товару належної якості провадиться протягом 14 днів з моменту покупки товару. Це означає, що ви можете повернути куплене обладнання протягом двох тижнів, за умови, що обладнання не було встановлено, не експлуатувалося, на обладнанні немає механічних пошкоджень, подряпин і відколів, а також збережена заводська упаковка і її елементи (стаття 9. п 1. Закону «Про захист прав споживачів»).

Покупець оплачує повернення товару за свій рахунок. Якщо після отримання замовлення було виявлено, що обладнання не працює, обмін або повернення виробу здійснюється тільки після висновку авторизованого виробником сервісного центру. У цьому висновку повинно бути зазначено, що умови експлуатації не порушені або товар не був у вжитку. По закінченню двох тижнів і в межах гарантійного строку виріб підлягає гарантійному ремонту в сервісному центрі. Претензії не приймаються у тих випадках, коли товар став непридатним в результаті неправильної експлуатації. У першу чергу це стосується механічних пошкоджень.

Покупець зобов'язаний зберігати заводську упаковку та елементи упаковки протягом усього гарантійного строку. Причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром може стати відсутність упаковки або її елементів.

Звертаємо увага! Перш ніж приступити до експлуатації купленого товару, радимо всім покупцям ознайомитися та дотримуватися вимог інструкції з експлуатації товару.